דרושים TG

מחפשים קריירה מאתגרת ומספקת? ב-TG מחפשים אנשים מוכשרים ונמרצים להצטרף לצוות שלנו!

אנו חברה מובילה בתחום, המתמחה בתכנון, ייצור והתקנה של עבודות עץ ומתכת תוך שימוש בחומרים איכותיים וטכנולוגיות מתקדמות. אנו מציעים סביבת עבודה דינמית, תנאים אטרקטיביים ואת ההזדמנות להיות חלק מצוות מקצועי ומגובש.

דרוש/ה מנהל/ת לקוחות

יש לך ניסיון מעשי בנגרות ומחפש/ת אתגר חדש בתחום המכירות? 💼
רוצה להשתלב בסביבה מקצועית עם פרויקטים משמעותיים ולקוחות מובילים?
אנחנו מחפשים אותך!

תיאור המשרה:
לחברה מובילה  בתחום הנגרות ומסגרות לפרויקטים,
דרוש/ה מנהל לקוחות  לליווי תהליך מכירה מול אדריכלים, חברות קבלניות, חברות פיקוח ועוד.
העבודה מתבצעת מול השוק המסחרי והמקצועי, בדגש על פרויקטים רחבי היקף ומכרזים מורכבים.
מדובר בתפקיד מאתגר, אסטרטגי ואחראי, הכולל שכר בסיס מתגמל ובונוסים גבוהים.
כפיפות ישירה לסמנכ"ל השיווק והמכירות, רכב חברה צמוד.

דרישות:
ניסיון וידע מעשי בתחום הנגרות – חובה! עדיפות לבעלי רקע כנגרים מקצועיים.
ייצוגי בעל כושר שכנוע ויכולת פרזנטציה מעולה.
אוריינטציה מסחרית, הבנה עסקית ויכולת הובלת תהליכים מול לקוחות.
יחסי אנוש מעולים ויכולת בניית מערכות יחסים לטווח ארוך עם אדריכלים, קבלנים וגורמים מקצועיים.
בעל יכולת ריבוי משימות וניהול זמן אפקטיבי, עובד באופן עצמאי, יוזם תהליכים ושיפור ביצועים
יכולת קריאת שרטוטים – חובה!
שליטה בסביבת מחשב, בדגש על Excel – חובה.
 ✅ נכונות לעבודה בשעות מרובות, בהתאם לדרישות הפרויקטים.

 📍 משרה מלאה | מיועדת לנשים ולגברים כאחד

 

דרוש/ה קניין/ת

לחברה מובילה לניהול פרויקטים בתחום הנגרות ומסגרות אומן דרוש קניין עם ניסיון עשיר ומוכח בתחום הנגרות הכללית.

דרישות:

* ידע בתהליכי ייצור ויכולות ייצור – חובה.
* הכרת חומרי הגלם השונים וסוגי הפרזול – חובה.
* הכרת השוק היצרני המקומי – חובה.
* יכולת קריאת תוכניות – חובה.
* ידע בתהליכי ייבוא.
* יכולת משא ומתן – חובה.
* עמידה בתקציבים ושיפורם.
* יכולת ארגונית ושליטה על לו"ז פרויקטים.
* יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
* קפדנות ודקדקנות.
* ידע בתוכנות אופיס ואקסל בפרט.
* ידע בפריורטי – יתרון.
* אנגלית ברמה גבוהה – דיבור, קריאה וכתיבה.
המועמד יידרש למבחן אמינות ופוליגרף תעסוקתי.

מנה"ח עד מאזן לחברה בשרון

לחברת בוטיק מובילה בתחום ניהול פרויקטים דרוש/ה מנה"ח.

הזדמנות להכנס לתפקיד רחב ועצמאי, בכפיפות לסמנכ"לית הכספים, כולל רה-ארגון מחלקת הנהלת חשבונות והטמעת מערכות.

תיאור התפקיד: הנה"ח מלאה עד מאזן: ספקים, לקוחות, בנקים ואשראי
דיווח לרשויות וסגירות חודשיות
הפקת חשבוניות וגבייה מלקוחות
הכנת תשלומים לספקים
ניהול תזרים המזומנים של החברה
עבודה על מערכת Priority
משרה בהיקף 100%-80%, אפשרות לגמישות בשעות
שכר ותנאים מצוינים

דרישות התפקיד:

  • תעודת הנה"ח סוג 3 – חובה
  • ניסיון של 5 שנים לפחות כמנה"ח יחיד/ה ועד מאזן – חובה
  • ניסיון על מערכת Priority – חובה
  • ניסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל – יתרון
  • תעודת חשב/ת שכר – יתרון משמעותי
  • שליטה במערכות Office ו-Excel בפרט – חובה

כישורים נדרשים

  • לויאליות, חריצות ויחסי אנוש טובים
  • סדר, ארגון, יסודיות עם דגש על הפרטים הקטנים
  • אוריינטציה למערכות מידע

דרוש תמחירן מכרזים בתחום הנגרות ומסגרות אומן

תיאור התפקיד: לקבוצה צעירה ומשפחתית בתחום הפרויקטים דרוש תמחירן עם ידע והבנה בקריאת תוכניות נגרות ויכולת לפרק תוכניות אלו לכמויות והטמעה בתוכנת אקסל. הכרת חומרי הגלם בתעשיית העץ והמתכת ושליטה בטכנולוגיות היצור השונות והמגוונות. העבודה מתנהלת מול אדריכלים ומעצבי פנים העוסקים בתחום המכרזים/פרויקטים רחבי היקף עבודה מאתגרת, אחראית ועם המון משמעות כפיפות ישירה לסמנכ"ל השיווק ומכירות בחברה העבודה באזור הצפון

דרישות התפקיד:
* שליטה גבוהה בתוכנת אקסל – חובה
* קריאה של תוכניות אדריכליות ופרטי נגרות – חובה.
* לימודי עיצוב פנים ואדריכלות – יתרון
* ניסיון בתחום הפרוייקטים – יתרון
*יכולת עבודה מוקפדת עם תשומת לב לפרטים -חובה
* יכולת התבטאות מצוינת בעברית, בכתב ובעל פה.
* משרה מלאה – המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

דרוש מנהל מכירות למגזר המוסדי בתחום הנגישות והסימונים בפרויקטים

תיאור התפקיד: לקבוצה צעירה ומשפחתית בתחומי הפרויקטים דרוש/ה איש שיווק ומכירות למותג עולה בחברה עבודה מתנהלת מול יועצי בטיחות, אדריכלים, חברות קבלניות, חברות פיקוח ורשויות מקומיות וכו' העבודה מתבצעת בעיקר מול גופים מוסדיים, והמסחרי / מקצועי העוסקים בתחום המכרזים/פרויקטים רחבי היקף בשוק זה. עבודה מאתגרת, אחראית ואסטרטגית עם שכר בסיס מתגמל ובונוסים גדולים כפיפות ישירה לסמנכ"ל השיווק ומכירות בחברה העבודה באזור המרכז ומצריכה נסיעות רבות במקביל לעבודה במשרד בהתאם לצורך, רכב חברה צמוד.

דרישות התפקיד:
* ניסיון מוכח בעבודה מול רשויות מקומיות- חובה.
* ניסיון מוכח בתחום המכירות ללקוחות עסקיים/מוסדיים בשוק הישראלי – חובה.
* ניסיון וידע בהתנהלות במכרזים ופרויקטים בהיקפים גדולים – חובה.
*ניסיון ניהולי בצוות מכירות/מוקד מכירות -יתרון
* חשיבה עסקית מובהקת וחשיבה מחוץ לקופסא – חובה.
* הבנה טכנית ויכולת למידה עצמית והבנת מושגים מענף הנגישות וסימוני כבישים-חובה
* חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות גבוהות, כישורי מו"מ
* יכולת התבטאות מצוינת בעברית, בכתב ובעל פה.
* משרה מלאה – המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
*חובה מגורים באזור המרכז

דרוש מנהל ביצוע/ מנהל טכני

תיאור התפקיד: מנהל הביצוע יהיה יד ימינו של סמנכ"ל התפעול והמנחה המקצועי של הפרויקט. מנהל הביצוע יהיה בקשר רציף עם מנהל הפרויקט ויעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא. מנהל הביצוע אחראי על ייצור הפרויקט ברמה הגבוהה ביותר , אחראי איכות הייצור בחו"ל ובארץ, על אופן האריזה של הפרויקט ואופן ההמכלה של הפרויקט.

דרישות התפקיד: ידע וניסיון בתחום נגרות ומסגרות ידע בקריאת תוכניות יכולת ניהול צוותים ועבודה רוחבית על מספר פרויקטים במקביל יחסי אנוש מעולים

מנהל הביצוע אחראי על איכות וביצוע ההתקנות לפי תקנים.

1. באחריות מנהל הביצוע להכיר את אתר הפרויקט על בוריו כולל דרכי גישה, מידות מעליות/חדרי מדרגות, אזור פריקה למכולות, אפשרות לאחסון סחורה באתר, מיקום מרים משא וקבלת החלטה על אופן פריקת הפריטים באתר.
2. הנחיה מקצועית של מנהל הפרויקט ומנהל העבודה. בדיקת תוכניות הפריטים לפני תחילת ביצוע SD ומתן חוות דעת מקצועית בנושא כולל מחשבה יחד עם מנהל הפרויקט על תכנון ביצוע, התקנה והתאמתם ללו"ז הפרויקט.
3. אחראיות על הכנת הדוגמאות.
4. בקרה על הייצור וביקור במפעלי הייצור בארץ ובחו"ל.
5. אחריות על אופן אריזת הסחורה במפעלים בארץ ובחול (כולל מיתוג) ואפשרויות שליחת הסחורה להגעה לאתר בצורה הטובה ביותר.
6. אחריות על איכות ההתקנה באתר.
7. אחריות לסיום עבודה וטיפול בריגקטים.
8. ניהול יומי של מנהלי עבודה וקביעת אזורי פעילות.

דרוש מנהל פרויקטים

תיאור התפקיד: ניהול הפרויקט על כלל מרכיביו משלב קבלת הודעה בפרויקט ועד מסירה סופית ללקוח.

1. החוזה שנחתם מול הלקוח על כלל מרכיביו, כולל זמני אספקה, תנאי תשלום, כתב כמויות וכלל הפריטים. הכרת כלל הגורמים המשתתפים בפרויקט מטעם הלקוח וספקים. הכרת כל התוכנית של הפריטים בפרויקט ואת מיקומם בשטח. אחראיות על קיום ביטוח. הכנת חשבון לקוח.
2. הפקת סטטוס שבועי לפרויקט.
3. בקרה יומית על יומני עבודה שיופקו על ידי מנהל העבודה/מנהל הביצוע.
4. השתתפות בישיבות מול הלקוח והפקת סיכום לפגישה. הכרת תקציב הפרויקט. הכנת לוז וכתב כמויות לפרויקט.
תיעדוף SD לפי דרישות הלקוח ומכונות השטח וקביעת סדר עבודה למחלקת תכנון.
5. מעבר על SD לפני הגשתו ובדיקת התאמתו לשטח בשיתוף מנהל הביצוע.
6. עבודה מול לקוחות ואדריכלים.
7. ביצוע מדידות באתר.
8. סגירת קבלנים לפרויקט.
9. הוצאת דרישות רכש לפרויקט והעברתם לאדמיניסטרציה תפעולית. יש להקפיד למלא את כל השדות בהזמנת הרכש.